Alla inlägg under oktober 2013

VAB

Av Sofia Svensson - 31 oktober 2013 10:55

Fy hemma igår för VAB det var ingen rolig historia att se sitt barn sjuk det är ingen rolig historia. Jag trodde att jag blivit härdad under dessa två åren men icke, han mådde inte alls bra William igår men tack vare grym sjukvård kunde jag skicka honom till förskolan idag det är ju bra med anpassad förskola efter individens behov så att säga. Jobbar sista dagen imorgon innan jag går på mammaledighet sen blir det att bara ta hand om hemmet och göra det fint tills vår älskade dotter äntligen anländer.

Av Sofia Svensson - 29 oktober 2013 12:48

Idag är det tungt, tänk att jag skall gå 4 veckor till hoppas att jag inte går över tiden för då dör jag. Snart är det dags att gå på mammaledighet, så får vi se vad jag hittar på under tiden jag går och väntar på älskade dottern. Snart slutar jag för dagen i alla fall och då är det upp till förskolan för att hämta en liten krabat som förmodligen är trött. Sen hem och kanske ut och cykla för det är ju favoriten för prinsen nu för tiden.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Hej här har ni mig, en 27 årig mamma som innan mammaledigheten jobbade inom IFO - just nu är jag hemma med min dotter Jasmine och storebror William går på förskolan. Är det något mer ni vill veta så skriv en kommentar så svarar jag nog så gott jag kan.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards